fredag 17 december 2010

Rapport från Svinalängorna...

Va på bio igår och såg "Svinalängorna". En bra film som går i ett väääldigt långsamt tempo. För mig som inte läst boken tog det ett ganska rejält tag innan jag kom in i filmen ordentligt. Kan tala om att salong 8 på filmstaden har 195 takplattor, 15 inbyggda spots och fem yttre strålkastare...
Tillslut blev jag iaf fångad och filmen är bra! Otroligt gripande och en påminnelse om hur tacksam jag ska vara för min egna trygga uppväxt. Var nog en hel del i publiken som hade nära till tårar (självklart bara tjejer) ;)

Idag talar kroppen tydligt om vad den tyckte om stolarna i biografen och av dagens planerade aktiviteter blev INTET! julpyssla, köpa julklappar och sånt kan man ju göra senare nån gång...

Nåt som känns angeläget att ta ställning till idag är:
Hämtmat eller inte??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar