lördag 18 december 2010

klappa till det...

Tror f-n skidskytte är den ultimata tv-sporten... Ska snart försöka tagga igång för dagen. Än så länge har jag mäktat med frukost, slagit mig ner i soffan för att avnjuta Miami Inc, kaffe och skidskytte... Läge för snabblunch och ett vaaaarmt bad, sen börja ladda inför kvällen.

Det vankas hazard och lite julkäk hos Kvarnfallarn ikväll, känns som att det kan bli en kväll med mycket skratt och gott att både äta och dricka :)
Fjolårets succé med en gyllene Buddha som följeslagare i kökstillvaron blir väl svår att toppa, men nån bråte ska jag väl ha i min ägo när slutsignalen ljuder hoppas jag :P

Läste i Corren att arbetsmarknadspolitiken inte är nån succé... Nån som är förvånad??? Jag har själv varit i kontakt med arbetsförmedlingen en del på slutet... Är inte jätteimpad av arbetstempot där inne direkt :S

Om 4 dagar ska jag vara helt arbetsför igen... Bara hoppas på att han där uppe är sugen på att fixa lite... Utgångsläget nu känns inte helt optimalt så att säga...

Nä, kanske läge att smaka lite glögg eller nåt snart för att komma i stämning inför kvällen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar